Pytania i odpowiedzi

 

1. W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu stozek.pl? 

W dni robocze w godzinach: 8:00-17:00, a w soboty: 8:00-12:00

2. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak.

3. Czy mogę zwrócić towar?

Tak, towar można zwrócić w terminie 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia (więcej informacji w regulaminie). 

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Towar dostępny z magazynu złożony do godziny 13:00 jest realizowany tego samego dnia. W nagłych przypadkach można kontaktować się telefonicznie. 

5. Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona?

Prosimy nie odbierać przesyłki, poprosić kuriera o protokół i wypełniony przesłać do nas.

6. Czy realizujemy wysyłki zagraniczne?

Tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z klientem. 

7. Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty?

Tak.

8. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

W nagłych przypadkach można dzwonić telefonicznie pod nr. 33 814 37 07

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl