Zwroty i reklamacje

Zwrot:

  1. Warunki przyznania zwrotu towaru:
    Odbiorca osoba fizyczna, która dokonała zakupu towaru w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą ze strony internetowej Stożek ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia, bez podawania przyczyny z zachowaniem poniższych wymagań:
    • towar zostanie dostarczony na własny koszt;
    • zwracany towar nie był używany, posiada oryginalne opakowanie fabryczne i jest kompletny tak jak został dostarczony;
    • towar nie był sprowadzony przez Stożek na specjalne zamówienie Kupującego;
    • do zwracanego towaru muszą być dostarczone wszystkie oryginalne dokumenty z którymi zastał dostarczony;
    • do zwracanego towaru musi być dołączony orginał paragonu i pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa zwrotu i wskazaniem numeru rachunku bankowego na który ma zostać zwrócona kwota pomniejszona o koszty poniesione związane ze zwrotem towaru.
  2. Stożek dokona zwrotu po dokonaniu korekty dokumentów księgowych.
  3. W przypadku gdy Kupujący jest nieuprawniony do zwrotu towaru, zostanie on zwrócony do Kupującego na jego koszt i ryzyko. Stożek nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu sprzedanego towaru. Zwrot zakupionego towaru jest możliwy tylko i wyłącznie po uzyskaniu zgody Stożek.
  4. Zwrotowi nie podlegają:
    • kleje, smary;
    • ściągacze, kleszcze segera;
    • akcesoria montażowe;
    • towary sprowadzane na specjalne zamówienie;
    • łożyska skośne precyzyjne wysokoobrotowe.

Reklamacja:

  1. W przypadku reklamacji prosimy o przesłanie wiadomości na adres stozek@stozek.pl, zawierającego poniższe informacje:
    • protokołu montażu przez firmę upoważnioną gdzie są zawarte parametry techniczne pracy wraz z miejscem zabudowy i sposobem montażu;
    • pełny opis przyczyn reklamowanego towaru;
    • dokument zakupu – kopia , nr telefonu, adres do korespondencji. O statusie procesu reklamacyjnego poinformujemy za pośrednictwem e-mail.
  2. Czynniki wpływające na przyznanie gwarancji:
    • zastosowanie;
    • sposób montażu;
    • sposób smarowania;
    • środowisko pracy.

Na łożyska nie można udzielić stałej gwarancji bo w wielu przypadkach czynniki pracy są nieznane i trudno je określić. Dlatego każdy przypadek udzielenia gwarancji jest rozpatrywany indywidualnie przez naszych pracowników i producenta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl