Zwrot:
- Warunki przyznania zwrotu towaru:
Odbiorca osoba fizyczna, która dokonała zakupu towaru w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą ze strony internetowej Stożek ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia, bez podawania przyczyny z zachowaniem poniższych wymagań:- towar zostanie dostarczony na własny koszt;
- zwracany towar nie był używany, posiada oryginalne opakowanie fabryczne i jest kompletny tak jak został dostarczony;
- towar nie był sprowadzony przez Stożek na specjalne zamówienie Kupującego;
- do zwracanego towaru muszą być dostarczone wszystkie oryginalne dokumenty z którymi zastał dostarczony;
- do zwracanego towaru musi być dołączony orginał paragonu i pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa zwrotu i wskazaniem numeru rachunku bankowego na który ma zostać zwrócona kwota pomniejszona o koszty poniesione związane ze zwrotem towaru.
- Stożek dokona zwrotu po dokonaniu korekty dokumentów księgowych.
- W przypadku gdy Kupujący jest nieuprawniony do zwrotu towaru, zostanie on zwrócony do Kupującego na jego koszt i ryzyko. Stożek nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu sprzedanego towaru. Zwrot zakupionego towaru jest możliwy tylko i wyłącznie po uzyskaniu zgody Stożek.
- Zwrotowi nie podlegają:
- kleje, smary;
- ściągacze, kleszcze segera;
- akcesoria montażowe;
- towary sprowadzane na specjalne zamówienie;
- łożyska skośne precyzyjne wysokoobrotowe.
Reklamacja:
- W przypadku reklamacji prosimy o przesłanie wiadomości na adres stozek@stozek.pl, zawierającego poniższe informacje:
- protokołu montażu przez firmę upoważnioną gdzie są zawarte parametry techniczne pracy wraz z miejscem zabudowy i sposobem montażu;
- pełny opis przyczyn reklamowanego towaru;
- dokument zakupu – kopia , nr telefonu, adres do korespondencji. O statusie procesu reklamacyjnego poinformujemy za pośrednictwem e-mail.
- Czynniki wpływające na przyznanie gwarancji:
- zastosowanie;
- sposób montażu;
- sposób smarowania;
- środowisko pracy.
Na łożyska nie można udzielić stałej gwarancji bo w wielu przypadkach czynniki pracy są nieznane i trudno je określić. Dlatego każdy przypadek udzielenia gwarancji jest rozpatrywany indywidualnie przez naszych pracowników i producenta.